همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قابلیت جدید تردز (Threads)‌ | پست‌هایتان را ویرایش کنید

  • کد خبر: ۱۸۵۴۴۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
قابلیت جدید تردز (Threads)‌ | پست‌هایتان را ویرایش کنید
چنان‌که برخی خبر داده‌اند، به‌زودی گزینهٔ ویرایش در تردز فعال خواهد شد، قابلیت جدیدی که وضع این اپلیکیشن را در برابر X (توئیتر سابق) بهتر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آن‌طور که الساندرو پالوزی در X (توئیتر سابق) گزارش کرده است، گزینهٔ ویرایش ــ که متا دارد بستر آن را در تردز فراهم می‌کند ــ به شما امکان خواهد که پست‌ها را تا ۵ دقیقه پس از انتشار آن‌ها ویرایش کنید. مدیر اینستاگرام، آدام موسری، اندکی پس از راه‌اندازی این اپلیکیشن در ژوئیه، تأیید کرد که گزینهٔ ویرایش در فهرست ویژگی‌های بالقوه قرار دارد؛ و، حال که پالوزی به جزئیاتی در این زمینه پی برده است، محتمل است که این ویژگی به‌زودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

پالوزی نوشته است:

من فکر می‌کنم گزینهٔ ویرایش از آن قابلیت‌هایی است که فقدانش در تردز بیشتر از هر چیز دیگری احساس می‌شود؛ بنابراین، خوشحالم این اندک‌شواهد را می‌بینم که نشان می‌دهند متا احتمالاً به فعال‌کردن این ویژگی نزدیک‌تر می‌شود. من که جزئیات زمان‌بندی احتمالی را جویا شدم، متا بلافاصله درخواستم را اجابت نکرد، اما باز هم خوش‌بینم که به همین زودی گزینهٔ ویرایش را ببینیم. چند ماه پس از راه‌اندازی این برنامه، متا برخی ویژگی‌های کم‌ارزش آن را حذف کرده است.

همان‌طور که موسری، روز پنجشنبه، اعلام کرد، متا، همچنین، مشغول این است که قابلیت عوض‌کردن پروفایل‌های تردز را فعال کند که با فشردن چندثانیه‌ای برگهٔ پروفایل در صفحهٔ گوشی ممکن خواهد شد.

منبع: The Verge

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->